Прем'єра шин радіального типу, що відбулася в 1946 році, стала поворотним етапом в історії як Michelin, яка запатентувала цю технологію, так всієї шинної індустрії. Після цього французька компанія продовжувала представляти все нові видатні розробки, такі як, наприклад, Michelin Energy - перші "зелені" шини зі зниженим опором коченню - або шини для космічних шатлів.
Останньою подібною інновацією від Michelin, яку в компанії називають найбільш вагомою з часу виходу на ринок радіальних шин, стали представлені рік тому шини Michelin CrossClimate, які об'єднали в собі технології зимових і літніх шин і відкрили новий клас, що позначається Michelin як "Літо +".
Головна відмінність Michelin CrossClimate полягає в тому, що в холодних країнах вони дозволяють з підвищеним рівнем безпеки пережити перехідні періоди восени та навесні до сезонної зміни гуми. У Michelin відзначають, що продажі шин вже перевершили всі очікування, а в 2016 році вони виходять в 19 нових розмірах, причому в п'яти з них вони будуть являти собою нову версію, розроблену спеціально для власників кросоверів і позашляховиків - Michelin CrossClimate SUV.
Як заявляє виробник, Michelin CrossClimate SUV виготовлені з нового "розумного" компаунда, який має підвищену еластичність і дозволяє шинам "облягати" навіть найменші нерівності дорожнього покриття, забезпечуючи стабільне зчеплення на сухому і мокрому асфальті, а також снігу.
Як і версія для легкових автомобілів, Michelin CrossClimate SUV мають V-подібний малюнок протектора, який збільшує зчеплення на засніженій поверхні, і забезпечені самоблокувальними ламелями, які покращують їздові якості на снігу і мокрій дорозі, і при цьому здатні скорочувати довжину гальмівного шляху на сухій поверхні.
Оскільки Michelin CrossClimate SUV призначені для великих важких автомобілів, вони отримали подвійну структуру каркаса й укріплені боковини, які покращують керованість і стійкість позашляховиків, що володіють більш високим центром тяжіння, ніж легкові автомобілі. Крім цього, шини придатні для використання на легкому бездоріжжі, хоча в першу чергу вони, природно, призначені для використання на асфальті (співвідношення 90/10).
Поки що Michelin CrossClimate SUV доступні в одному розмірі - 235/60 R18, а в вересні буде представлено ще чотири розмірності - 225/65 R17, 235/65 R17, 215/55 R18 і 235/55 R19.
Основні моменти історії Michelin CrossClimate через рік після дебюту:
- Березень 2015 р - Прем'єра на 85-му Женевському автосалоні. Президент Michelin Жан-Домінік Сенар (Jean-Dominique Senard) оголошує, що на ринок виходять «перші літні шини, сертифіковані для зимових умов»
- Травень 2015 р - Michelin CrossClimate доступні у всіх роздрібних продавців в Європі
- Січень 2016 р - Шини доступні в Європі та Туреччині, починаються продажі в Росії
- 1 березня 2016 р - Продано 3 мільйони штук, що на 30% вище за прогнози. В Італії попит перевершує очікування на 50%
- 10 березня 2016 р - Michelin CrossClimate отримують звання "Продукт року" від британського видання Fleet News, чия редакція відзначає, що «шини відкрили нову нішу на ринку й ідеально підходять для мінливого клімату Британії»
- Червень 2016 р - Оголошено про випуск 19 нових розмірів для дисків діаметром від 14 до 19 дюймів (зараз шини виробляються в розмірах з діаметром від 15 до 17 дюймів). До кінця року кількість розмірів досягне 42-х, що дозволить охопити 80% європейського ринку. У 5-ти нових розмірах шини призначені для автомобілів класу SUV
Michelin CrossClimate випускаються на заводах в Бамберзі і Бад-Кройцнах (Німеччина), Данді (Шотландія), Віторії і Вальядоліді (Іспанія), Кунео (Італія), Ніредьгазі (Угорщина), а не так давно виробництво, в тому числі версії для SUV, почалося в Шоле (Франція).