Всім Шини - для України

(067) 986-42-20 - Шини

(097) 008-11-23 - Шини

(067) 986-42-20 - Акумулятори

  • V7shyny
Замовити дзвінок Залишити відгук
tire animation

Зачекайте ваш запит обробляється

       Несистематичне технічне обслуговування і несвоєчасний ремонт є основними причинами передчасного руйнування та зносу шин. Невиконання встановленого обсягу технічного обслуговування шин на постах щоденного, першого і другого технічних обслуговувань автомобілів призводить до того, що сторонні предмети (цвяхи, гостре каміння, шматочки скла і металу), які застрягають зовні в протекторі і своєчасно не виявляються і не видаляються, проникають в глиб протектора , потім в каркас і сприяють поступовому їх руйнуванню.

Пошкодження шини

Дрібні механічні пошкодження покришки - порізи, садна на протекторі або боковинах, а тим більш дрібні порізи, проколи, розриви каркаса, якщо їх не усунути вчасно, призводять до важких пошкоджень, що вимагають ремонту збільшеного обсягу. Це пояснюється тим, що при коченні шини по дорозі в невеликі порізи, проколи і розриви гуми і тканини каркаса набиваються пил, піщинки, камінчики та інші дрібні частинки, а також потрапляють волога, нафтопродукти. Піщинки і камінчики при деформації шини починають швидко перетирати гуму і тканину покришки, збільшуючи розмір пошкодження. Волога зменшує міцність ниток корду каркаса і викликає їх руйнування, а нафтопродукти - руйнування гуми.
Висока температура шини при коченні ще більше прискорює процес руйнування матеріалу покришки в місцях її пошкодження. В результаті невеликий отвір від порізу або проколу поступово розростається, викликаючи відшарування протектора або боковини. Частковий розрив каркаса перетворюється в наскрізний і призводить до розшарування каркаса і псування камери. Невелике механічне пошкодження, своєчасно не відремонтоване, може викликати в міру його збільшення несподіваний розрив шини в дорозі і стати причиною дорожньо-транспортної пригоди. Невчасний ремонт великих механічних та інших пошкоджень збільшує обсяг ремонту і сприяє руйнуванню шин.
Особливо серйозною причиною передчасного руйнування нових і відновлених шин є несвоєчасне їх зняття з автомобіля для здачі відповідно на перше і повторне відновлення. Якщо шина не пройшла повторного відновлення, значить ресурс її довговічності використаний не повністю.
Пробої і розриви каркаса відбуваються в шинах із зношеним, в основному на 80-90%, малюнком протектора.
Наявність на шинах пробоїв і розривів каркаса знижує термін служби нових і відновлених шин, робить їх часто непридатними для здачі відповідно на перше і повторне відновлення.
Середні пробіги відновлених шин  2 класу (з наскрізними  пошкодженнями) нижчі за  середні пробіги  відновлених шин  1 класу  приблизно на 22%.  Якщо  допускати роботу шини з оголеним брекером або каркасом на біговій поверхні, то покришка швидко приходить в непридатність, так як нитки каркаса сильно зношуються при терті об дорогу.
Оголення ниток в інших місцях покришки викликає швидке руйнування тканини каркаса під дією вологи, механічних пошкоджень та інших причин.
Робота з манжетами, накладеними на наскрізну пошкоджену ділянку з внутрішньої сторони шини без вулканізації, допускається тільки тимчасово як аварійна міра в дорозі або для покришок, непридатних до ремонту. Робота покришки з вкладеною в неї манжетою призводить до збільшення пошкоджень і поступового перетирання манжетою ниток каркаса.
Робота на шинах з камерами, відремонтованими без вулканізації, приводить до швидкого відставання латок.