Warning: Declaration of Controller_article::action_index($url) should be compatible with Controller::action_index() in /var/www/html/v7-shyny.ua/application/controllers/controller_article.php on line 0
Тиск повітря щодо характеристики шини на сухій поверхні

Інтернет магазин шин і дисків


097-91-991-36
097-43-777-88

Пошук шин по розміру
Підбір шин по авто
Залишити відгук
tire animation

Зачекайте ваш запит обробляється

Більшість водіїв усвідомлюють, що допустиме навантаження на шину визначається за її розміром та тиском в ній. Більші шини і більш високий тиск повітря забезпечує більшу вантажопідйомність, коли ж менші шини із нижчим тиском, навпаки, забезпечують меншу.

Правильно накачані шини отримують відповідну підтримку від вміщеного тиску повітря, забезпечують рівномірний розподіл навантаження по всій площині і допомагають стабілізувати саму структуру шини. В той час, як більшість водіїв визнають, що саме це має значний вплив на довговічність шин, лише деякі з них розуміють, що недостатній тиск також має помітний вплив на те, як швидко і точно шини реагують на вихідні сигнали водія.

Для того, щоб оцінити вплив тиску на поводження і догляд за шинами, Tire Rack провели тестування продуктивності дисків, порівнюючи добре накачані шини із тими, які навмисно мали недостатній тиск усередині. Для цього використовувалась BMW 330Ci (2003) із вибраними Goodyear Eagle GT-HR високопродуктивними всесезонними радіальними шинами, які були розроблені, щоб сполучити хорошу зносостійкість протектора, легке керування і надійність зчеплення з дорогою. Один з основних моментів Eagle GT-HR є їх внутрішня конструкція, яка показує сконструйовані технології, які були розроблені для гоночних шин та які використовуються в національній асоціації авто гонок на серійних автомобілях.

Шини встановлені на одному з наших автомобілів BMW 330Ci були накачені до рекомендованого рівня виробника автомобіля: тиск 29 фунтів на квадратний дюйм на передніх шинах і 33 фунтів на квадратний дюйм на задніх, в той час як у іншого автомобіля шини були накачані на 30% менше (20 фунтів на квадратний дюйм на передні і 23 фунтів на квадратний дюйм на задні). 30% недостатнього тиску було обрано, тому що це був відсоток збитків, які були встановлені міністерством транспорту США, коли датчики контролю тиску повинні попереджати водія про низький тиск у шинах у нових автомобілів.

Перша частина тесту була візуальною. Ми попросили водіїв подивитися на шини і обрати, який з двох автомобілів був оснащений шинами із недостатнім тиском повітря. Низький профіль сьогоднішніх шин, встановлених на BMW, підтвердив, як усе це є непросто. Водії погодилися, що поява шини сама по собі не забезпечує неспростовне підтвердження того, який тиск міститься у шині. Очі не можуть бути датчиком тиску в шинах.

Наступне випробування – тест драйв. У той час, як водії думали, що правильно накачані шини забезпечують відповідність вимогам і передбачуване керування, вони швидко зрозуміли, що ті ж шини у ненакачаному стані залишають бажати кращого. Занадто низький тиск повітря шин вимагав ретельніше керування для маневрування і забезпечував його повільнішу реакцію. Також, він забезпечував не синхронність під час переходів; замість того, щоб рухатися в унісон, реакції задніх шин відставали від передніх, що було досить відчутним водію.

Занадто низький тиск повітря шин постачав прийнятний сталий стан, коли вони були стабілізовані гальмівною колодкою на випробувальному треку (занос). Однак, машина відмовлялась слухатись водія, коли потрібно було змінити напрямок. Вона виявилася більш ніж на 2 секунди повільнішою у цьому випробуванні (2 секунди складають близько 7% втрати усієї керованості).

Іншими словами, продуктивність, яку передбачають виробники шин, може бути втрачена через низький тиск повітря.

Відрегулюйте тиск у шинах, використовуючи керівництво по експлуатації авто. Перевіряйте тиск в шинах не рідше одного разу на місяць та перед поїздками по автомагістралях.