Зачекайте ваш запит обробляється
Датою заснування шинної компанії Triangle став 1976 рік. З конвеєрів фабрики в той час сходили невеликі покришки для індонезійських сміттєзбиральних машин. Новий виток розвитку бренду припав на другу половину 90-х років минулого століття, коли була проведена глобальна реконструкція заводів з повною заміною всього виробничого обладнання. За підсумком компанія перепрофілювалася на випуск автомобільних шин, а її метою стало завоювання міжнародного ринку. Реструктуризація пішла компанії виключно про запас-про» чудесне " перетворення Triangle була навіть написана стаття у відомому журналі The Economist.
Заручившись партнерськими відносинами з американським шинним гігантом GoodYear китайський бренд отримав доступ до передових технологій випуску автогуми. Ну а власний науково-дослідний центр компанії отримав від влади Піднебесної гучні статуси Національної інженерної лабораторії та Національного інституту промислового дизайну. Частина річної виручки Triangle інвестує у всілякі наукові дослідження, що підтверджується як мінімум чотирма сотнями зареєстрованих патентів.